maandag 24 november 2014

OTHERS | Shoppen in Amsterdam

Aangezien ik in de verte de examens al voor de deur zie en dus binnenkort weer geen sociaal leven heb, besloot ik om dit weekend te gaan shoppen in Amsterdam. Ik had twee dingen op mijn shop list staan: een broek en een sjaal. En die heb ik gescoord! Maar dat is voor later...

Om mijn treinreis wat aangenamer te maken, had ik alvast een magazine gekocht. Aangezien ik het al een tijdje ontzettend druk heb, was dat erg lang geleden. Deze keer preikte J. LO op de cover! Ik kan je verzekeren dat de treinreis zo voorbij was ;-)


Amsterdam was al helemaal in de X-mas spirit. Het was dan ook super gezellig in de straatjes. Op het Leidse plein kon je de kerstsfeer al helemaal opsnuiven met een schaatsbaan en enkele eetkraampjes. Al die brandende lichtjes leverde deze leuke foto op:


Onze knorrende maagjes vulden we bij Winkel 43. Dit eetadresje staat bekend om zijn overheerlijke, verse appeltaart. De taarten komen recht uit de oven en dat proef je. Voor dit lekkers moet je wel even aanschuiven. Er staat op zaterdag een rij tot buiten, but it's all worth it!


Nu het shoppennnnn! Dit is de buit:

Zoals ik al zei keek ik uit naar een broek en een sjaal. Ik zocht een grijze broek met lichte accenten. Na amper twee winkels vond ik het perfecte exemplaar bij Pull and bear.

Pull and bear €24,95

Ik koop geregeld iets bij Pull and bear, maar volgens mij - ik kan het mij toch niet meer herinneren - kocht ik er nog nog nooit een broek. Het is een goedkoop exemplaar, maar ik ben er gek op. Ik had bij het passen wel een klein paniekje in mijn hoofd aangezien ik een maat groter moest nemen. Gelukkig ligt dat aan de broek zelf, hihi!

River Island, € 20,00

Het straatbeeld bestaat deze herfst uit opvallend veel vierkantjes! Vierkantjes op hemden, sjaals... het is dit seizoen een echte must! Het was dus niet echt moeilijk om een sjaal te vinden die aan die eisen voldeed. Ik denk dat ik en mijn wollige vriend een fijne herfst tegemoet gaan. 

River Island, € 5,00

Ik vond er ook een leuk setje oorbellen. Ze lijken op mijn look-a-like dior tribals, maar zijn toch net weer iets anders doordat het achterste bolletje kleiner is en, in tegenstelling tot de tribals, onder mijn oor hangt. (Ik realiseer me dat ik mijn Dior look-a-likes hier nog niet gepost heb. Dat komt nog!) 
 
Afsluiten doe ik met nog twee foto's van mijn tripje die ik mooi vind :) 




Dat was mijn bezoekje aan Amsterdam. Wat vinden jullie van mijn aankopen? De spulletjes zullen wel eens te zien zijn in een outfit post ;-) Hebben jullie nog items op je shoplijstje staan? 

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. Oooh Amsterdam is zo een fijne stad! Leuke aankoopjes, ik ben fan van je oorbellen! ^^

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Amsterdam is echt leuk om rond te hangen! Xx

      Verwijderen