donderdag 27 november 2014

OTHERS | Let's try this at home... My 5 favourite DIY's!

Sinds kort ben ik helemaal weg van DIY's. Voor diegenen die nog niet helemaal mee zijn met de term... DIY is de afkorting voor Do It Yourself. Het zijn allemaal dingetjes die je gemakkelijk zelf kan maken. Het is de laatste tijd mijn favoriete zoekopdracht op Pinterest. Ik heb een lijstje gemaakt van de 5 DIY's die ik leuk vind. Kijken jullie mee?

1. '52 reasons why I love you'-play cards

Ben jij ook zo'n romantische ziel en wil jij je liefje constant vertellen hoe graag je hem/haar ziet? Dan is dit een leuk idee! Je neemt gewoon een setje kaarten en kleeft op elke kaart een reden waarom je zoveel van je partner houdt. Daarna maak je gaatjes in het setje en hang je ze aan  bijvoorbeeld een sleutelhangerringetje. Keep this in mind for Valentine's day!

2. Een leuke koekjesverpakking


Het is eens wat anders dan je zelfgemaakte chocolate chip cookies aan je best friend geven in een zilverpapiertje. Volg dit stappenplan en je hebt binnen de kortste keren een leuk doosje om je bakkunsten in te bewaren.

3. Cadeauverpakking
Ja ja, wat zijn sommigen toch creatief! Wist jij dat je met een leeg wc-rolletje een leuke cadeauverpakking kan maken? Een paar plooitjes, leuke tape en een strike is all you need!

4. Een verjaardagskalender

Oké, hier mag je best een handige Harry voor zijn! Met deze prachtige kalender hou je al de verjaardagen van familie en vrienden bij. De niet zo creatievelingen onder ons kunnen natuurlijk ook altijd gewoon Facebook checken ;-)

5. Kleine strikjes
Altijd al eens kleine strikjes willen maken om bijvoorbeeld iets mee te versieren, maar lukt dat door je dikke vingers niet zo goed? Het kan blijkbaar ook simpelweg met een vork. Let's try this at home!


Zo, dat waren mijn 5 DIY's! Is er eentje bij die jullie wel zouden willen proberen of heb je zelf nog leuke tips? Laat het me weten! 
Je vindt me op Pinterest via de button rechtsboven of door hier te klikken. 

Xx Amélie

8 opmerkingen:

  1. Oooh stuk voor stuk leuke DIY's! Die voor de strikjes ga ik eens proberen! Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat strikje lijkt me erg leuk om te maken! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ben het ook van plan :p Xx

      Verwijderen
  2. Die met dat wc-rolletje kun je vinden op mijn blog. Ik heb hem nog net iets leuker gemaakt ;) Die strikjes zijn té schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke DIY! Vooral de koekjesverpakking, die vind ik zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè! Ik denk dat ik nog eens koekjes moet bakken :D Xx

      Verwijderen
  4. Wat leuk! En het ziet er ook niet al te moeilijk uit!
    Al denk ik dat vaker en dan kom ik bedrogen uit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Inderdaad! Ik heb deze dingen ook gekozen omdat ze makkelijk lijken. Maar ja... schijn kan bedriegen :D Xx

      Verwijderen