woensdag 19 november 2014

BEAUTY | Five shades of Autumn

Ik hou ervan om mijn nagels een leuk kleurtje te geven. Ik heb dan ook een zeer uitgebreid assortiment aan lakjes. Vandaag heb ik vijf kleurtjes uitgekozen die perfect bij dit seizoen passen. 
Ik was van plan om als decoratie voor mijn foto's blaadjes te gebruiken, maar net toen ik de tuin in wilde rennen, besefte ik dat onze bomen hun blaadjes al bijna allemaal kwijt zijn. Bye bye plan! Toen dacht ik aan de zilveren en gouden sterretjes die ik onlangs gekocht had. Het effect is natuurlijk wel wat minder leuk. Bovendien zijn de foto's met mijn iPhone genomen. Enfin, ik hoop dat er een leuke herfstkleur voor jullie tussenzit.


Dé herfstkleur is natuurlijk wijnrood! Deze kleur mag sowieso niet ontbreken in je kast! Dit is een topper in elk seizoen. Mijn flesje is van l'Oréal, nr. 404 Scarlet Vamp. Deze nagellakjes vind je bijna overal.. Kruidvat, Colruyt, Ici Paris, noem maar op. De flesjes kosten € 5,99. Af en toe heeft l'Oréal ook een leuke top coat met bv. glittertjes of matte kleurtjes, dus neem zeker eens een kijkje in hun gehele assortiment. De nagellak blijft ook lekker lang op je nagels zitten.

 
Een lichtere variant van deze kleur vond ik bij Estée Lauder, genaamd Fallen Angel. Deze kleur is lekker vrouwelijk en straalt klasse uit. Het is een kleurtje uit de Red Hautes collectie. Deze kost € 21,00.


De volgende kleur vind ik prachtig! Het is een donkerpaarse lak van Michael Kors, 05 Envy. Deze lakjes vind ik erg comfortabel lakken. Ze zijn natuurlijk wel iets duurder. Voor een flesje betaal je € 19,00 bij Douglas.


Tot slot koos ik voor twee kleuren die iets gewaagder zijn. Allereerst heb ik een grijze lak van OPI, Suzi Takes the Wheel (grappige naam hè!). Prijs: € 14,25, te verkrijgen op hun website.


Het laatste kleurtje heb ik zelf nog niet geprobeerd. Op de foto zie je het niet goed, maar het is eigenlijk donkerbruin. Ook dit lakje is van Michael Kors en heet 06 Desire. Beide nagellakjes komen uit de Glam collectie. Ik ga dit bruine kleurtje deze week eens uitproberen. Ik ben alvast zeer benieuwd naar het resultaat.



Zo, dat waren mijn vijf herfstkleurtjes! 
Xx Amélie


12 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allemaal fraai, maar die OPI vind ik toch echt het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is een speciaal kleurtje, maar ik draag hem graag. Het geeft je outfits dat kleine tikkeltje extra :) Xx

      Verwijderen
  2. Oehh prachtige kleurtjes!
    Donkere nagellakjes vind ik altijd nog het mooist <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook meer te vinden voor de donkere kleurtjes :) Xx

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kleuren allemaal! Die grijze lak is echt wel mijn favoriet <3 X

    BeantwoordenVerwijderen