vrijdag 2 januari 2015

OTHERS | Quote Friday #4



Januari... Een maand vol examens en papers... a lot of deadlines dus! Voor de 4de Quote Friday koos ik een quote die vooraan in mijn agenda kleeft. Ik heb een rare verhouding met deadlines. Om een of andere reden begin ik altijd, maar dan ook altijd net voor de deadline eraan komt. Ik heb het al vaak geprobeerd om eens 'op tijd' te beginnen, maar ik presteer blijkbaar beter onder druk, waardoor ik dus een vorm van uitstelgedrag vertoon. Gelukkig komt het uiteindelijk wel goed :D 

Januari... een maand die ik liever niet zie. Door mijn examens en papers ben ik genoodzaakt om minder tijd op mijn blog (en die van anderen) door te brengen. Hoe graag ik het ook anders wil - ik heb namelijk een aantal nieuwe doelstellingen wat het bloggen betreft -, het zal afkicken worden... 
Een volledige shut down hoef je echter niet te verwachten, want er zijn nog altijd studiepauzes ;-) 

Aan iedereen die in hetzelfde schuitje zit en bijgevolg een bye bye tegen zijn sociaal leven mag zeggen, lots & lots of koffie, energiedrankjes ofwatdanook gaat drinken en enkel nog een papierlucht in zal ademen: succes!

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. Aah naar altijd die deadlines.. Ik wens je veel succes! Ik volg je nu, hopelijk voel je je daardoor iets vrolijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! Roxanne, you made my day! Na mijn examens maak ik trouwens meer werk van mijn blog ;) Xx

      Verwijderen