maandag 16 februari 2015

BEAUTY & FOOD | Action stuff

Action is voor mij zo'n typische winkel waar ik dingen koop die ik eigenlijk niet nodig heb. Ik zie er altijd iets leuks: kleurboeken voor volwassenen, decoratiespullen, keukengerei, schoolmateriaal, knutseldingetjes, verzorgingsproducten en waar ik het meest blijf stilstaan: eten! Afgelopen zaterdag was het weer van dat. Ik had niets nodig, but look what I bought... 



Deze keer heb ik me laten verleiden door allerlei lekkers. Waarom? Ik moet altijd alles geprobeerd hebben... Om een voorbeeld te geven: wanneer ik in Londen ben, laat ik Carnaby Street of Oxford Street links liggen om meteen naar een supermarkt (Tesco!) te rennen.

FOOD
KitKat Chunky Coconut - € 1,59: Deze had ik al eens gekocht. De kokossmaak is niet erg overheersend, wat ik best jammer vind. Een ander nadeel: zo'n reep bevat al snel 247 kcal. Wow. Desalniettemin: een lekkere KitKat.

KitKat Chunky Peanutbutter - € 1,59: Deze had ik ook al eens gekocht, maar ik kon de smaak niet meer zo goed herinneren. Sinds ik Reese's geprobeerd heb, ben ik verslaafd aan alles met pindakaas. Net zoals de kokossmaak is de smaak van pindakaas niet erg overheersend. Een gratis tip: als je ook zo'n fan bent van peanut butter en dat zo wil houden: laatst kocht ik bij Jamin een reep Butterfinger van Nestlé... vieze smaak met vieze structuur. Slechtste peanut butter tot nu toe!

Naast bovenstaande varianten heb ik ook KitKat Cookies&Cream, KitKat Dark en KitKat Hazelnut Cream geprobeerd. Maar mijn absolute favoriet blijft: KitKat Chunky White! Mhmmm...

Milka Corn & Choco Forever - € 0,69: Milka Tuc, Milka Caramel, Milka Hazelnut, Milka Lufeé, Milka Daim, Milka LU... Er zijn er nog zoveel meer, maar deze reep kende ik nog niet. Meepakken dus! Eens thuisgekomen nam ik dan ook meteen een stukje. Bah, wat een tegenvaller. Wat heeft de maïs een vreemde smaak, zeg...

TicTac 'Dream of Costa Rica' - € 0,99: Normaal gezien koop ik niet zo snel TicTacs, maar deze  met ananas wilde ik eigenlijk al lang eens proberen. Best lekker! 

BEAUTY
Bourjois showergel 'Wake me' - € 1,89: Bij deze douchegel heb ik me in eerste instantie laten verleiden door de leuke verpakking. Er waren 4 verschillende flesjes die er allemaal even leuk uitzagen. Kiezen was dus moeilijk. Dan maar eens ruiken... 'Wake me' vond ik het lekkerst: citrusvruchten en gojibessen. Ik ben hier blij mee!

Wat kopen jullie zoals als je in de winkel Action komt?

Liefs
Amélie Xx

4 opmerkingen:

  1. Die costa rica tic tac lijkt me lekker <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kit kats zijn zoo lekker. Alleen kosten ze 1,49 hoor! Niet 1,59 haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt yummy! Ja, maar ik heb ze in België gekocht. Dus dat kan wel wat verschillen ;-) Xx

      Verwijderen