woensdag 18 februari 2015

FASHION | Adidas Stan Smith Zebra

Adidas heeft een nieuwe Stan Smith collectie uit en de blogwereld zal het geweten hebben! Ik heb zelf mogen ondervinden hoe felbegeerd deze collectie is, maar ik mag me uiteindelijk toch de trotste eigenaar noemen van deze prachtige Stan Smiths! 



Tijdens mijn examenperiode had ik mijn oog laten vallen op deze stunning witte sneakers mét zebraprint achteraan en in de schoen. Wat wil je nog meer? Een week later zouden mijn examens erop zitten en zou ik een zoektocht beginnen naar deze beauty's! Alsof het Assepoesters glazen muiltje was, bleek deze schoen online al zo goed als uitverkocht. Nooooooooooooooo! Nu wilde ik ze nog liever! 

Ik zette mijn zoektocht verder, maar overal waar ik kwam was er geen maatje 39 meer. Vorige week besloot ik dan maar om naar Omoda in Antwerpen te gaan om te vragen of ze nog terug binnen zouden komen. De vriendelijke medewerkster wist me te vertellen dat ze erg snel uitverkocht waren (Uiteraard..). Ze besloot om eens te kijken of ze nog besteld konden worden en ja hoor... 3 dagen later kon ik deze schatjes ophalen! 

MISSION ACCOMPLISHED! 

Wat vinden jullie van witte sneakers? Heb je zelf Stan Smiths? 

Liefs
Sanne Xx

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schoenen, ik wil ze ook!! Toevallig heb ik sinds kort de webshop van Omoda ontdekt, heb er slip ons gekocht. Heb even gekeken of jouw sneakers nog verkrijgbaar zijn, maar ik vind ze niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Vanessa! Hier is de link naar de schoenen: http://www.omoda.be/nl/dames/sneakers/adidas/witte-adidas-sneakers-stan-smith-dames-52904.html

      Verwijderen
  2. Zelf zou ik ze nooit dragen, maar ik vindt ze wel leuk staan bij iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht eerst ook dat ze mij niet zo zouden staan, maar dat viel reuze mee :D Xx

      Verwijderen
  3. Ik vind witte sneakers heel gaaf! Ik heb geen sneakers van dit merk, wel van All Stars!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is ook mijn eerste paar Stan Smiths. All Stars heb ik natuurlijk ook ;-) Xx

      Verwijderen
  4. Wow! Wat een mooierds! Ik moet echter geen wit dragen,
    want dan zijn ze in no time beschadigd/vies.
    Ik draag zelf graag All Stars.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik hoop deze redelijk schoon te kunnen houden :D Xx

      Verwijderen