zondag 1 februari 2015

FASHION | Sleeping Beauty sokken (Disney Week, day VII)

De laatste dag van de Disney Week is aangebroken! Ik geloof dat de post van vandaag het laatste Disney-dingetje is dat ik gekocht heb.. sokken! :D Ze komen van bij Primark en eigenlijk zijn er altijd wel zulke sokken te vinden. Ik was er vandaag nog en toen zag ik er met Bambi op. Super cute! Zoals je kan zien, koos ik voor Doornroosje.

Sokken - Primark € 3,00

Deze sokken zijn iets duurder dan wat we van Primark gewoon zijn. Voor dezelfde prijs heb je immers al snel 5 paar in je mandje liggen. Ze zijn ook iets anders dan andere sokken. Ze hebben namelijk geen hiel, waardoor ze eigenlijk iedereen passen. Het enige nadeel is dat wanneer je ze aantrekt, de prent niet zo mooi meer is. Het wit van de binnenkant schijnt dan door. Maar ach, wie ziet je sokken in je schoenen? 

Zo, dit was de Disney Week! Hopelijk vonden jullie het fijn. Ik kan nu echt gaan aftellen om naar Disneyland te gaan :) 

Xx Amélie

8 opmerkingen:

  1. Ohh deze zijn zó leuk!! Hebben ze dit soort sokken nou ook met bijvoorbeeld een Minion of My Little Pony print? :) Inderdaad wel jammer dat de print niet zo mooi meer is als je ze aan trekt, maar ook als je ze níet aan hebt zijn ze leuk om naar te kijken haha!!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Ik heb er ook Minion sokken van :D

      Verwijderen
  2. Ah die sokken zijn cute! Alleen beetje jammer dat mijn voeten te groot zijn voor die sokken ><

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk zijn die!? Ziet er wel een rare vorm uit, zo zonder hiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuke sokken! Die heb ik nog nooit eerder gezien :)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen