zaterdag 31 januari 2015

FASHION | Disney Couture Jewelry part II (Disney Week, day VI)

Maandag zagen jullie mijn eerste twee juwelen van Disney Couture. Vandaag zijn de twee andere aan de beurt. 

De eerste is een van mijn favoriete armbandjes. Het is een zwart bandje, met goud verguld. Ik kocht het in eerste instantie om de tekst die erop staat: 'Have faith in your dreams' Binnenin zie je het typische Disney-kroontje. Dat vind je trouwens aan de buitenkant ook nog een keertje terug. Deze armband past echt overal bij. Je hoort vaak dat mensen ofwel van goud houden, ofwel van zilver. Ik heb duidelijk een voorkeur voor gouden sieraden :) 
Deze armband kocht ik vorig jaar op Asos. Ik geloof dat hij €40 kostte in de solden. Je hebt hem ook nog in andere kleuren.



Mijn laatste juweeltje is een ketting van Tinkerbell. Deze heb ik enkele jaren geleden van mijn vader gekregen. Ik draag hem niet zo heel vaak meer, maar ik vind hem nog steeds erg schattig :-) 


Zo, dat waren mijn Disney Couture juweeltjes :)

De andere Disney-posts van deze week vind je hier:


Je kan ook nog steeds kans maken op een armbandje van Jozemiek. Morgen wordt de winnaar bekend gemaakt! Deelnemen kan hier

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. Disney week... Een briljant idee! Ik ben helemaal fan van je tinkerbell ketting! Bijna schreef ik tinkelbell op, vroeger dacht ik altijd dat het tinkelbell was, best logisch, vond ik, ze maakt toch het geluid van een bel? :)

    BeantwoordenVerwijderen