maandag 26 januari 2015

FASHION | Disney Couture Jewelry

Hi lovies!!!

Mijn laatste examen heb ik vanmorgen gemaakt, dus... de enige brain breaker die ik nu nog heb is of ik de filter Valencia of Rise voor mijn Instagramfoto's moet gebruiken. I love this feeling! Meteen na mijn examen, dat overigens best oké ging naar mijn gevoel, ging ik de stad in (Antwerpen) en besloot ik om halt te houden bij Kaffeenini.  

Deze week staat mijn blog helemaal in het teken van Disney! Waarom? Omdat ik in de ban ben van the Disney spirit en omdat ik volgende week naar Disneyland Parijs ga! Yeayyy! Daarom leek het me leuk om elke dag een Disney-post te maken. 

Vandaag de eerste post: twee van mijn Disney-juweeltjes! 
Like I said... ik ben best een grote Disney freak! Ik ben dan ook helemaal weg van het juwelenmerk Disney Couture. In België is het niet zo gemakkelijk om aan de juweeltjes te geraken. Je moet ze meestal online bestellen. 

Mijn allereerste juweel is een armband. Het is zo'n typisch verguld gouden bandje waar je zelf bedeltjes aan kan hangen. Eén bedeltje kreeg je er bij, het kasteeltje. Ik kocht er nog een strikje bij en van mijn moeder kreeg ik het Tinkerbelletje. Het basisbandje met het kasteeltje kostte zo'n €60. Voor de aparte bedeltjes betaal je €20 of €25, afhankelijk van de soort. 



Van mijn liefje kreeg ik onderstaande ring. Ik had hem al een tijdje op het oog, dus ben er superblij mee! Je ziet de contouren van Cinderella en het heeft zo'n rustiek tintje. 


Alle juwelen van Disney Couture zijn verguld, wat ze extra lang mooi houdt. Bovendien krijg je bij elk juweel ook nog een schattig bewaarzakje. Pluspunt! 

Nog even iets over Kaffeenini zelf! Dit gezellige koffiehuisje (en meer!!) vind je in de Nationalestraat op nummer 114a. Ik raad jullie zeker de Arthurio aan. Dat is een overheerlijke chocolademelk met slagroom en oreo's. Yummy!!! Laat me jullie alvast verlekkeren met deze foto: 



Ik heb nog twee Disney-juwelen, maar die bewaar ik voor een volgende post ;-) 
Ik hoop jullie morgen weer te zien voor een nieuwe dag van mijn Disney Week! 

Xx Amélie

4 opmerkingen:

  1. Geen tentamens en volgende week naar Disneyland? Zullen we ruilen, haha. Super mooie sieraden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ring!
    Oooh ik wil al keilang eens naar Kaffeenini. Nu ik vakantie heb zal ik er toch maar eens heen moeten! :D

    BeantwoordenVerwijderen