vrijdag 30 januari 2015

OTHERS | Quote Friday #7 (Disney Week, day V)


De Quote Friday van vandaag staat, net als deze hele week, in het teken van Disney. Daarom koos ik deze keer voor een quote uit Alice in Wonderland. 

Ik had onlangs een gesprek met iemand over het feit dat ik me in Antwerpen kan kleden hoe ik wil zonder dat er vreemd wordt opgekeken - niet dat ik me excentriek kleed ofzo, hoor -. In de stad waar ik vandaan kom, is dat niet echt het geval. Ik merk dat ik soms dingen in de kast laat hangen omdat ik toch weet dat ik er commentaar op ga krijgen. En daar betrapte ik me op een foute gedachte. Want waarom zou je je voordoen als iemand anders, gewoon om de buitenwereld een plezier te doen? 

Ons nadenkmomentje ging nog even verder... Kijk eens naar alle mensen waar anderen naar opkijken. Valt het je niet op dat alle famous people op een of andere manier toch anders zijn? De ene heeft roze haren, de andere staat vol tattoos... Dat vat deze quote perfect samen.

Mijn vorige posts uit deze Disney Week vind je hier:

Je kan ook nog steeds kans maken op een armbandje van Jozemiek. De winnaar wordt 1 februari bekend gemaakt. Deelnemen kan hier

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quote! Je hebt helemaal gelijk! We moeten ons niet anders voordoen dan we zijn om anderen te plezieren!

    BeantwoordenVerwijderen