zaterdag 10 januari 2015

OTHERS | The Instagram Tag 2014

Toen mijn iPhone onlangs oplichtte om me te vertellen dat ik een Instagramberichtje had, was ik erg verrast. Pauline, van de blog FairyGodMotherr (Go check it out!) nomineerde me voor The Instagram Tag 2014. Ik had zin om meteen al mijn studieboeken aan de kant te schuiven en mijn Instagram af te speuren om de vraagjes te kunnen beantwoorden. Helaas stak mijn examen van gisteren daar een stokje voor en moest de tag een paar dagen wachten, maar hier is hij eindelijk... 


#Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram? 
Dat is er eentje van mijn hondje, Bluebell. (Nee, ik ben niet iemand die 150 foto's van haar huisdier post!) Het is een klein, maar pittig dametje. Ze is erg aanhankelijk en wanneer ik thuis ben zijn we onafscheidelijk! Hier ligt ze lekker te chillen op haar roze dekentje :D


#Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT
Joy 'o joy! Dat is er eentje waarvan ik denk: 'Wat staat die er eigenlijk nog op te doen?!' Ik poste hem in Movember, met een weird getekend snorretje dus! 


#Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf opstaat? 
De foto die zo'n 2 maanden geleden in een van de straatjes in de studentenbuurt van Antwerpen gemaakt is, vind ik wel leuk. Het was de bedoeling om een outfit shoot te doen, maar deze werd gemaakt zonder te poseren. 


#Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee? 
De foto van The Big Ben in Londen. Ik ben er in 2014 twee keer geweest en ik zou meteen weer terug willen. Ik ga er altijd heen om te shoppen en om van de gezelligheid en het lekkere eten te genieten.


#Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet? 
Een overheerlijke burger met frietjes en een corn van Ellis Gourmet Burger in Antwerpen! Mijn liefje was jarig en dat hebben we gevierd met een etentje! Yummyyyy!


#Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes? 
Grappig, maar dat zijn mijn kerstsokken van The Minions die ik bij Primark kocht :D 


#Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Sorryyyyy, maar het is mijn hondje weer! (Oké, nu lijkt het echt of ik mijn Instagram spam met dit kleintje...) 


#Welke fotobewerkingsapp (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest? 
Euhmmmm... Ik kijk altijd welke Instagramfilter het best op de foto past. Meestal is dat rise of valentia.

#Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
1. #coffee
2. #shopping
3. #love


Zo, dat was de tag! Ik heb besloten om niemand te nomineren omdat ik eigenlijk nog niet veel medebloggers ken, maar neem gerust deze tag over! Als je een berichtje achterlaat, kom ik hem lezen ;-)

P.S.: Na mijn examens mag je weer wat meer activiteit van me verwachten :) Binnenkort komt ook de eerste win-actie online!

Xx Amélie

11 opmerkingen:

  1. Yeey! Je hebt hel superleuk ingevuld! Wat een lief hondje heb jij, ik wil haar komen knuffelen! :) En mmmm Ellis Gourmet Burger, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke tag, deze ga ik onthouden als ik er weer eens eentje wil doen! Die foto van jou in Antwerpen is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag! De foto van in het straatje is ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief hondje! Als je ooit een dogsitter nodig hebt, kom ik met plezier. En naar Londen wil ik ook nog wel eens voor te gaan shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je. Meteen toegevoegd aan mijn Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :) Binnenkort wordt de blog onder handen genomen. Jouw blog is ook leuk! Ik ben dol op het lakken van mijn nagels ;-) Xx

      Verwijderen