woensdag 21 januari 2015

FASHION | Panter Keds (in sale!)

© Tumbler

You're damn right, Coco! Een tijdje geleden kocht ik mijn eerste paar Keds. Ik werd opslag verliefd op een leuk paar met panterprint. Ik was eigenlijk op zoek naar laarsjes, but hey... I can't help it! Keds zijn echt comfy shoes! Ze lopen zo fijn! Het leuke aan dit exemplaar vind ik de subtiele speling met de print. De schoen begint aan de hiel met hartjes die zo overlopen naar een leuke panterprint. Cute huh?! 

Het enige probleem: ze staan nu al even in de kast omwille van het koude weer. Dus please weather... laat die temperaturen eens terug wat stijgen! Het is nogal een laag uitgesneden model waardoor je sokken dus al vrij snel ziet. 





Keds: Zalando, € 64,95 (maar nu in Sale!!!! € 46,95, So hurry up!)

Niemand minder dan Taylor Swift maakt geregeld ontwerpen voor Keds. Het laatste model ontwierp ze om haar nieuwe cd te vieren. Haar inspiratie voor de schoen haalde ze bij haar furry friend, haar kat Meredith. Het is een exclusief model waarop een grijs katje prijkt. Achteraan vind je Taylors geboortedatum terug: 12-13-89.


Deze Keds vind je o.a. bij Monar in Antwerpen. So if you like kitties or T.S., you know where to find them! 

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. Wow, leuke schoenen! Ga ik zeker eens naar kijken want comfy schoentjes kun je niet te veel in je kast staan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah I looove Keds! Zo leuke dat je hebt gekocht. :) ik heb er vorig jaar ook bij zalando gekocht, van de taylor swift collectie(blauwe met bolletjes!) . Ik wil haar kat trouwens al keilang ontvoeren! Hoe cute is dat beestje? Die oortjes, cuuute!

    BeantwoordenVerwijderen