dinsdag 27 januari 2015

OTHERS | My favorite Disney movie (Disney Week, day II)



De leeuwenkoning, Belle en het beest, De klokkenluider van de Notre Dame, Pinokkio, Pocahontas, De Aristokatten... I love them all! 

Wat heb ik als kind toch urennnnn voor de tv gezeten met een Disney-filmpje op! Ik moet bekennen dat ik nog wel eens een klassieker in mijn dvd-speler duw, vergezeld met wat popcorn en een doos tissues voor de trieste momenten (denk: de dood van Simba's vader! Ö). De meeste films heb ik op cassette (waar is de tijd heen?!), maar af en toe koop ik mijn favorieten toch nog op DVD. 

Een echte favoriet kiezen was best moeilijk omdat er twee films zijn die ik echt wel 100x gezien heb: Belle en het beest en De kleine zeemeermin. Uiteindelijk is het toch De kleine zeemeermin geworden. Waarom? Omdat ik Ariels onderwaterwereld toch iets fascinerends vind hebben. En hoe leuk zijn de liedjes wel niet?! Oké, ik zing haast bij elke Disney-film luidkeels mee, maar 'Diep in de Zee' en 'Part of your world' - ja, de Engelse versie vind ik nog beter - blijven toppers!



Wat is jullie favoriete Disney-film?

De Disney-post van maandag met de Disney Couture jewelry vind je hier terug.
Je kan ook nog steeds kans maken op een armbandje van Jozemiek. De winnaar wordt 1 februari bekend gemaakt. Dus je kans wagen kan nog hier

Xx Amélie

2 opmerkingen:

  1. zo leuke film, ariel vond ik ook altijd geweldig en the lion king was mijn eerste bioscoop film! frank en frey vond ik ook altijd supeR!

    BeantwoordenVerwijderen