vrijdag 16 januari 2015

OTHERS | Quote Friday #5


Goedemorgen! - Oh f*ck - Het is al (na)middag! MUST STUDY! 
De quote van vandaag kan niet beter van toepassing zijn! Ik zit ondertussen middenin mijn examenperiode. Ik heb al 1 examen achter de rug en 1 paper ingeleverd. Nu staan er nog 2 examens voor de deur en 1 paper!

Dinsdag is mijn volgende examen. Daar wil ik ab-so-luut voor slagen, want het is een vak dat ik opnieuw moet doen. Ooooops! Het is literatuurgeschiedenis van de 20ste en 21ste eeuw en ik en geschiedenis... dat is geen goede combinatie! Bovendien is het vak volledig veranderd en komt er nog   meer bij kijken. En ik die dacht dat dat niet meer kon. Anyway... Ik heb doe mijn best en hoop op een mooi resultaat. (Lees: een 10 is genoeg!)

Het zal dus nog een kleine twee weken vrij rustig zijn op mijn blog, maar daarna wil ik er weer helemaal invliegen. Ik ga dan ook eens wat sleutelen aan de blog, want hoe hij nu is, is niet helemaal hoe ik het wil. Maar daarvoor moet ik me nog even verdiepen in HTML-codes enzo van die dingetjes. Dus mocht je tips hebben over hoe je je blog kan opleuken, let me know! Ik weet dat er van sommige dingetjes Youtube-filmpjes zijn, maar ik weet ze niet altijd te vinden. 

Aan alle studentjes die ook moeten studeren: succes én denk aan de quote! 

Xx Amélie


4 opmerkingen:

  1. Goeie quote!
    En bweeei geschiedenis, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het examen! Klinkt ook niet meteen als het meest boeiende vak ever :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! :) Het is wel boeiend hoor, maar op een of andere manier slaagt mijn hoofd er niet in om data's te onthouden :D

      Verwijderen