zaterdag 10 januari 2015

OTHERS | Win-actie: armband 'Jozemiek'

Ken jij Jozemiek al? Nee? Jozemiek is een jong fashion label dat armbandjes en accessoires maakt. Onlangs heb ik kennis gemaakt met dit leuke 'merk'. Toen ik haar collectie stoffen armbandjes zag, was ik meteen verkocht. Het lijken festivalbandjes, maar dan met een leuke print. Leuk als afwisseling tussen je echte festivalbandjes! Of natuurlijk gewoon zo. 


Hier draag ik een bandje uit de Rio-collectie. Achter deze collectie schuilt een zeer mooi initiatief. Wanneer je een setje van 5 bandjes koopt, schenk je één maaltijd aan een straatkind in Rio. De armbandjes kun je bovendien ook als haarelastiekje gebruiken. Handig! 

De armbandsetjes heb je ook in een set van 4 haarbanden. Deze ga ik zeker nog kopen! Zulke haarbanden zijn een echte must have voor de zomer! 
© Jozemiek

Vind jij de armbandjes ook zo geweldig? Dan heb je geluk, want ik geef 1 zebrabandje weg!



Wat moet je doen? 
❤ Volg me op Bloglovin' en like deze post. 
❤ Laat in een reactie weten dat je meedoet.

Wat mag je doen?
❤ Volg me op Instagram of Twitter.

De winnaar wordt op 1 februari bekend gemaakt! 
Wil je meer info over Jozemiek, ga dan naar haar website: www.jozemiek.com

Amélie Xx

10 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik doe mee^^. Ik volg je op Bloglovin' en heb geliket! Ook volg ik je op Instagram en twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie, de armbandjes zijn niet helemaal mijn stijl dus weet dat je er waarschijnlijk iemand anders veel gelukkiger mee maakt. Succes meiden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh, wat cool! Heb geen Bloglovin', maar ik zal je volgen op Twitter&Insta!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! Dat is geen probleem :)

      Verwijderen
    2. Mail me wel even, want je staat nu als 'anoniem' :D

      Verwijderen
  4. Wow, die zijn echt super! Ik doe mee. Ik volg je op Bloglovin (bericht geliked), Instagram en Twitter. Mijn mail is Sandra_jacobs@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie, de armband is alleen niet mijn ding dus deze sla ik over ^^

    BeantwoordenVerwijderen