donderdag 29 januari 2015

OTHERS | Customized my iPhone (Disney Week, day IV)


Vandaag is het alweer de 4de dag van mijn Disney Week! Ik hou ervan om mijn iPhone-achtergronden geregeld aan te passen. Nu heb ik hem - hoe kan het ook anders?! - helemaal in de Disney-sfeer gestoken. Even Pinterest afschuimen en klaar :) Daar haal ik mijn achtergronden meestal van. Gewoon even 'iPhone 6 wallpaper' in het zoekvenster ingeven en je kan uit een hele reeks kiezen.


Als vergrendelachtergrond koos ik voor het welbekende kasteel.


Mijn gewone achtergrond is er eentje van De Aristokatten geworden. Ik vond de bloemetjes op de achtergrond er erg leuk bij :D


Disneyland is weer een dagje dichterbij! 

Mijn vorige posts uit deze Disney Week vind je hier terug:

Je kan ook nog steeds kans maken op een armbandje van Jozemiek. De winnaar wordt 1 februari bekend gemaakt. Deelnemen kan hier

Xx Amélie

2 opmerkingen: